söndag, mars 22

Fin utställning


Karin och Loretta Lux

Mia hälsar på denna helg i Stockholm och sover på lilla ön hos mig och Karin. I fredags gick vi ut och drack lite billig öl på Fridhemsplan. Några från klassen var där och det var en sorts tentapub. Det känns skönt nu när tentan är över! Igår var jag, Karin och Mia på en utställning av Loretta Lux på Kulturhuset. Det var oerhört vackra fotografier. En mycket sevärd utsällning. Sedan så fick Karin lågt blodsocker och vi var tvungan äta falafel vid hötorget. Vi mötte Adrian innan maten och han och de andra gick och köpte dipgrönsaker till kvällen. Jag däremot gick och klippte för en mycket billig peng och resultatet blev helt fantastiskt nästan. Efter lite tvekan blev jag mycket nöjd, nu är jag en gladare människa. Efter klippningen gick och jag hämtade min mp3-spelare som jag glömde på ett thaiställe i närheten av medis där vi åt lunch efter tentan i fredags - jag, Oskar och Håkan-bråkan. De hade kvar spelaren! Jag blev överlycklig igen! Sedan efter en snabb visit på lilla ön åkte vi till Adrian. Adrian ska flytta till Japan nästa vecka och hade en liten avskedsfest! det var mycket trevligt, vi drack lite och pratade. Sedan ringde Gustav som var på en studentfest, jag träffade honom en snabb sväng och åkte sedan hem. Vid Fridhemsplan skulle jag köpa lite mat och missade min buss självklart med en minut och blev tvungen åka taxijäveln för att det var kallt ute. Sedan blev det en efterfest med Karins bror Ivar och hans kompis. Nu är jag fyllesjuk och ska bara ta det lugnt med sötmos. Vi gick förresten runt hela Fredhäll! Fattar inte hur det gick till bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar