onsdag, mars 18

Examens études

När jag och Oskar var på väg tillbaka från A-huset (universitetet) med varsitt kaffe och bulle, något som är obligatoriskt någon timme efter lunchen, fick vi sällskap av den här fina krabaten utanför geo-huset! Den lille bjöd oss på trevligt sällskap i några minuter, posade framför mobiolkameran och vi bjöd tillbaka på lite kanelbulle som den lille tyckte säkert var smaskens. Underbart med en kafferast i vårsolen!


Vår lille vän. Jag har även lekt med filmfiltrarna i photoshop som jag har kommit i beslag över häromdagen, det blir väldigt fint!

Denna vecka studerar vi dygnet runt för att på fredag blir tenta på 15 poäng. Det blir min första tenta på ett år och jag älskar verkligen att plugga på universitetet. Jag är glad att jag är tillbaka och jag är motiverad som aldrig förr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar