måndag, februari 9

Dimmig helg

I helgen har jag uträttat en massa bra saker. Bland annat så gjorde jag årets kap i fredags när jag hittade en skinnjacka (fakeskinn) för så lite pengar att jag kan fortfarande inte tro att det är sant. Tar man bort en krona till så blir det ett tvåsiffrigt belopp! Helt otroligt, jag älskar rea ibland. Jag har tyvärr inga bilder på jackan, förutom mobilbilderna men de blev ju helt misslyckade som vanligt.

På lördagsmorgonen så la sig dimman tätt över Lilla Essingen. Man fick känslan att man svävade i moln när man tittade ut genom fönstret, så jag och Karin passade på och gick runt nästan hela ön. Vi tog lite bilder och stannade till för att titta på en flock sjöfåglar som hängde nedanför bron. Det var vackert!



Sedan på kvällen åkte vi till Anna Kastbergs hotellrum på Sergel och hade förfest där innan vi skulle gå ut på King Kong. Vi diskuterade underliga saker, jag vet inte hur vi kom in på ämnet real doll och människor som har en real doll men det diskuterades flitigt och så har vi diskuterat klasskamrater. Jag fick tillbaka min bruna sjal som jag har letat efter snart över ett år. Först var vi bara sex personer sedan på King Kong tillkom det en massa människor, vi var glada och dansade och hällde i några öl. Jättekul att träffa Anna, hade varit roligare om hon stannade i Stockholm lite längre dock.

2 kommentarer:

  1. Jag kommer säkert igen.. Så tråkigt att åka ifrån Ljusdal bara. Varför heter jag "Anna Kastberg"?

    SvaraRadera
  2. Vad bra! kom hit så får vi hänga och fika!

    Va? Heter du någonting annat egentligen??

    SvaraRadera