måndag, november 9

Novemberkylan på Strand

Jag är så trött på att skriva bloggen på engelska, det suger verkligen. Det blir bara fel och helt oläsligt. Så härmed slutar jag med denna nymodighet. Nu är jag sjuk, säkert bacon-feber så jag tänkte sammanfatta helgen.

Jo. I fredags var vi på Strand och kollade på Casiokids och Rigas. Det började med Rigas, det såg faktiskt ut som att sångaren i bandet var jättefull, det var hur kul som helst!

Rigas rockade hårt på Strand! Sen var det Casiokids tur.

Sen blev det dans.
"Gå och kolla på Dawids naglar!"

"Oj vilka fina!!"

Dawid och George!
Dawid visar upp sina talanger!
Så kul var det! I lördags blev det King Kong förståss men då glömde jag sätta in minneskortet så det blev inga bilder. Det var en mycket rolig och svettig kväll som avslutades med ny bekantskap och diskussioner om basket och dylikt. Sen på söndagen åkte jag, Erik och Anna till Drottningholm och kollade på fina trädgårdar och slottet! Vi skändade artilleripjäserna och tog kort på vakterna bland annat, mycket trevligt!




2 kommentarer:

  1. varför skrev du den på engelska från början? eller jag fattade aldrig grejen?

    SvaraRadera
  2. jag ville träna min engelska! men det är typ jobbigt så jag slutade med det!

    SvaraRadera