torsdag, november 19

Hej

För första gången kom jag inte in på Baba Sonic igår, "mitt legg har gått ut" - egentligen var jag och Dawid alldeles för åackade igår för komma in någonstans! Vi var på Carmen innan, snackade och drack öl sedan gick vi på Debaser Slussen för att kolla på Teenagers, mycket bra spelning! Sångaren kom ned till publiken och vi kramade honom och dansade. Vi drack ofattbara mängder öl där inne där av en tung baksmälla idag. Hur som helst vi träffade George, sedan gick jag Söderkällaren och mötte upp Amanda, Katarina & friends där och vi gick på Kvarnen, usch jag vet inte varöfr jag gick med på det. Kvarnen är ju hålet, mycket värre än Baba men det var ändå kul, dj:n spelade northern soul, pop och till och med en Håkan Hellström låt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar