måndag, november 16

Close your eyes and say it

Hm! I helgen var jag sjuk och tog det lugnt, än en gång fick jag få det bekräftat för mig själv att jag klarar inte av att vara själv! Det går bara inte, jag funegerar inte då, jag blir uttråkad och på enormt dåligt humör och allt känns skit bara. Att jag känner så kan också bero på att det är november nu, den mörkaste, fulaste och den mest meningslösa månaden på hela året! Tur att man har så bra vänner och att det finns så mycket bra musik. Åkte och träffade E och vi gick på bio och sen gick vi hem till A och spelade tp, det var kul som allltid, vi spelade gitarr och sjöng också, sen gick vi på en skogspromenad och fortsatte att sjunga eller kanske bara skrika.

OCH!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kanske ska få ett piano snart!!!!! Jag har nog längtat det här sedan jag var fem år gammal! Åh jag blir så glad! Barnsligt glad!

Kanske kommer den att se ut ungefär så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar