måndag, september 14

Till vardags

Kan inte någon smitta mig med svininfluensan så att jag kan bara ligga hemma i soffan och vila ut och kolla på jättemycket film och jättemycket serier. Jag har verkligen abstinens nu efter bra film och hemmakvällar i soffan. Jag vill till och med titta på Idol, det känns som höjden av lyckan för tillfället! Att gå i skolan och jobba nio till nio varje dag är kanske inte så bra påhitt, fast jag trivs med båda de delarna när jag väl gör dem. Plugget har aldrig känts lika stimulerande och kul och nästan alla mina vänner jobbar på samma ställe. Undrar om det kan bli bättre?



Alla vänner som jobbar på ebd med mig: Pe, Em, La, Dav. och An.
Alla vänner som söker jobb på edb nu: Joh, Li, Daw.




Jag vill få svininfluensa eller bli förvandlad till en av katterna.

Fritiden, den har jag inte längre. Det är en omställning för mig efter att jag har varit helt bekymmerslös och fri hela sommaren. Dessutom tar det tre hundra år att åka fram och tillbaka till Ekerö. Men nu har jag betalat köavgiften och kan söka lägenheter på löpande band via Stockholm Stads. Och på Onsdag blir det BABABABAAA!! Med Joh dessutom!! But if it never lasts... ni vet ju hur den fortsätter sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar