fredag, maj 1

Valborg

Nu är det vår på riktigt! Till en början mötte jag Johan på Medis och vi gick på Pet Sounds där Johan köpte Arcade Fire DVD (en av världens bästa band) och jag blev mest avundsjuk och kollade på skivor, försökte hitta Serge Gainsbourg. Sedan tänkte vi äta indiskt men kom på oss själva att ingen av oss hade råd så det blev en trevlig kebaberia istället. Efteråt mötte jag Erik och vi träffade lite folk som han känner och slog oss ned på det stora fina Ladugårdsgärdet. Det blev väldigt trevlig stämning i solen. Det spelades bra musik, alla smådrack och rökte - mycket mysigt och gott. På slutet spelade vi brännboll och till slut blev det en liten partaj hemma hos en kille som heter Carl eller möjligtvis Karl. Jag drack bara 2,8:or men lyckades ändå känna mig lite berusad och jag njöt av sällskapet.


Brännboll i skymningen på Gärdet


Vänsterlakanet


De nya korridorerna på Gärdet


Hemma hos Carl eller Karl


Dance dance dance dance dance to the radio


Snabbvisit på Fyrtalet eller Värtavägen 66

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar