fredag, maj 8

Friday I'm in Pain

Fuck it, nu är det slut på det roliga! Nästa vecka måste följande saker fixas innan fredagen!!!


* Uppsats om vattentillgången i södra Australien (ca 15 sid) har hjälp av Oskar
* Kompletering av hydrologiprojektet
* Redovisning av en kartövning


Dessutom har vi föreläsningar varenda dag och jag har slut på alla pengar och CSN bryr sig inte så mycket. Trotts mina klagomål står de fast vid att det tar "några dagar extra" (vilket kan betyda allt mellan 2-3 dagar till 2-3 veckor) att notera att jag HAR betalat förra årets skulder och ge mig pengarna för våren. 2-3 veckor kanske låter inte som så big deal, men med tanke på att jag sökte CSN någon gång i slutet av mars så är det faktiskt jävligt BIG DEAL för mig. Jag orkar inte snylta på Karin mer och jag vill fixa ett fint present till henne eftersom hon fyller år nästa vecka på måndag.



I will do as Jules says, "And that's what we're gonna be. We're gonna be cool."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar