onsdag, mars 11

Whyred-utförsäljning

Igår startade tre dagars utförsäljning av förra årets Whyred på Sverigehuset mitt emot NK. Jag och mina klasskamrater, Håkan och Oskar gick dit så fort vi var klara med våra övningsuppgifter på universitetet. Jag tror att vi hann dit i god tid.

Jag har egentligen inte alls råd att köpa kläder ens nu men jag hittade två fynd som jag kunde inte motstå!

Två par whyred-jeans blev det för totalt otroliga 150 kronor.


Dessa kostade en hundring.


Och de här låg i reklamationshyllan och efter en liten förhandling fick blev de mina för en femtiolapp.

Hag såg också en hel del snygga jackor också, fast jag har redan för många vårjackor! Fast egentligen kan det aldrig bli för mycket med snygga kläder. Nu återstår bara att skaffa sig ett par nya galanta skor, ett par skjortor, lite linnen (alla andra är nedfläckade av rödvin) och kanske lite koftor. Nu får jag motivation till skaffa mig ett jobb!

Håller på och tvättar och gör en party-lista på Spotify. Ska snart få in resultatet här.

2 kommentarer:

  1. Det finns inget snyggare än vita linen med rödvinsstänk!

    SvaraRadera
  2. hehe jag sparade ett linne som är helt rosa av alla fläckar, kommer aldrig att tvätta den.. den är från julfestetn på gärdet då dansade vi i köket..

    SvaraRadera