söndag, mars 15

Ettårshelgen!

Nu är det ett år sedan jag och Karin började träffas. Första gången sågs vi på en fest i november 2007, efter den festen så la jag till Karin som kompis på filmtipset.se, väldigt konstigt egentligen, vi har bara setts en gång och så helt utan anledning blev vi vänner på filmtipset. Och så var det en detalj till, jag fick höra att Karin såg några bilder på mig på facebook och tyckte att jag var söt. Det var fint och jag undrade då vem Karin var så mycket. Och så i början av mars förra året så började vi träffas mer och mer och nu plötsligt har det gått ett helt år, det är nästan lite otroligt.

I lördags åkte vi till Skeppsholmen och tog en promenad runt öarna. Vi åkte färjan till Slussen från Castellholmarna, fikade på Götgatsbacken och sen åkte vi hem åt Stockholms godaste pizza, drack vin och badade. Idag har jag sorterat runt lite i min gamla dator och så har jag överfört lite från Rysslandsresan. Jag vill ut och resa mer!


Karin och jag på ett pendeltåg i Moskva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar