fredag, mars 14

Undergångshelg närmar sig

Är det någon mer förutom mig som är trött på livet idag? Jag vill att det skall ske en apokalypsisk undergång av allting här och nu, bara jag slipper melodifestivalsyran på lördag! Mina grannar vill att jag skall vara med, de undrar varför jag har haft en tendens att försvinna någonstans varje lördagskväll under den senaste månaden och de anklagar mig för att jag skiter i de. Men jag kan inte rå för att min kräkreflex går igång så fort jag hör ordet melodifestival och om alla idioter som är inblandade i skiten.

Och ikväll är jag för trött för att hitta på något. Beckmans känns tjatigt och tråkigt. Ingen annan har hört av sig för att göra någonting annat. Jag har skrivit en tenta och sovit i två timmar. Jag är hungrig. Jag ska nog ägna resten av dagen åt det andliga. Jag ska gro mina konspirationsteorier om allting runt omkring mig, lyssna på 80-tals pop och kladda ner mina fingrar i oljefärg! Det kommer att bli en lysande dag och kväll.


Jag känner mig som en anka!


En del människor ska få ligga så himla mycket nuförtiden!

2 kommentarer: