lördag, januari 23

what's on your mind

Veckans största dilemma var vilken webbläsare jag borde använda. Valet stod mellan googles Chrome, Macs Safari eller Firefox. Det blev en svår fråga. Efter en massa om och men blev det både Chrome och Safari som jag just nu pendlar emellan och jämför. Tror att det kommer att bli Chrome. Jag vill ha en iMac nu men har ju ändå inget skrivbord att ställa den på. Ännu ett meningslöst inlägg med andra ord. Igår var jag på middag hemma hos Lina tillsammans med andra kursare. Vi åt gott och drack vin, jag drack bara ett glas eftersom jag har en vit vecka nu eller kanske till och med en vit månad. Funderade på att inte gå ut innan jag och Erik åker till Kina för att spara pengar. Imorgon ska jag åka längdskidor med Oskar! Det kommer att bli "legendariskt"! Har inte åkt längdskidor på flera år och jag har längtat efter det här. Nu blir det äntligen av.

Gjorde en liten spellista åt David tidigare i veckan, han ville ha lite tips, det blev mest gamla och nya favoriter:


Har förberett allt för att göra en stop motion-film men jag har inget bra program för det. Undrar om det finns något knep för att köra mac-programm på windows? Jag borde helt enkelt väntat lite och köpt en mac kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar