söndag, januari 31

Ska flytta, YAY!

Var på Debaser i fredags, det var väldigt trist kanske för att man är alltid så trött på fredagar. Har lite ont om tid nu, en massa saker att göra och ordna. Ska flytta in hos Oskar iden kommande vecka och därmed så måste jag packa allting väldigt selektivt för att få plats med allt det viktigaste. Måste plugga också en hel del, kursen vi läser nu är ganska svår och abstrakt och jag måste verkligen ta tag i min ansökan till projektarbetet på su, två veckor kvar innan den måste vara inne. Pepp!

Gjorde en packlista! Den blev väldigt spontan, kom på att jag gillar Florence & The Machine på bussen hem från längdskidåkningen idag. I dag åkte vi en hel mil och jag överlevde! Det går inte att höra vad de sjunger i The Pains Of Being Pure At Heart – Gentle Sons och efetrsom displayen på min mp3 är trasig tog det mig två timmar att lista ut vad det var för låt, först trodde jag att det var My Bloody Valentine! Men den här låten är förvånansvärt bra, oväntat att jag skulle hitta något intressant i min halvt trasiga mp3-spelare. Jag önskar att jag kunde spela något instrument.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar