tisdag, januari 5

Laura

Har precis tittat på det sista avsnittet av How I Met Your Mother. Så nu känns det lite tomt. Vad ska jag ha för mig nu när jag är förkyld, sängliggandes och har en jättekonstig dygnsrytm? Måste hitta en obsession! Ska nog ladda ned Twin Peaks! Jag tror att jag är tillräckligt mogen för det!
Det är så märkligt, blåmärket under ögat vägrar verkligen att försvinna, förr eller senare blir jag ju tvungen att åka in till staden och då får det gärna vara borta. Men just nu har jag inget SL-kort ens dessutom är jag lite småsjuk. Njuter! Det är en sak jag saknar bara och det är sushi! Det finns inget sushiställe här ute på landet, det finns två pizzerior och en konsum, och that's it! Vill äta sushibuffé med Dawid!

Väldigt vackert: Soap&Skin – Lovetune For Vacuum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar