söndag, december 6

Det blev ingen vit helg igen

Julmarknad på konsfack igår, köpte fina kort och glasunderlägg - allt jag hade råd med, men tog kontaktuppgifter av en elev som jag ska beställa en mycket snygg lampa av så fort jag har råd. Lampan är gjord av träplankor och man kan fästa en liten metallplatta med rolig ingraverad text på lampan, har man tur så har man fler sådana plattor med olika texter på alla då kan man byta plattor varje dag. Åh jag önskar att jag hade en massa pengar då skulle jag ha köpt så mycket mer, allting var så fint och ganska billigt där! Sedan åkte vi hem till Daniel, drack vin, glögg, åt ost och kollade på världens roligaste video: http://www.youtube.com/watch?v=zhP9mSMT0OE. En flowbee är alltså en slags rakapparat som man fäster vid en dammsugare för att kunna klippa! Helt bizzart roligt! Sedan åkte vi till King Kong drack öl med Erik och vänner, synd att de stängde kl ett, vi hann dansa i en kvart kanske.

Snart allt det här mitt! Tack vare tradera! Skorna blir lite mer slitna förstås men det blir nästan snyggare så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar