torsdag, juli 23

Petits préférés!

Igår hade jag 9 kr kavr i plånboken, Per ringde och sa att det skulle bli parkhäng i Tanto. Efter körskolan köpte jag den billigaste folkölen jag kunde hitta och tog fyran till Hornstull. Jonatan, Anders B och David var också där. Det blev en hetsig diskussion om Pernilla Wahlgren som jag vägrade att delta i, drack öl och träffade på Maria R. Runt tio begav vi oss till Mariatorget till fots. Som ni kanske redan misstänker så skulle vi till Baba Sonic. Kön var ganska lång men vi lyckades komma in gratis. Där träffade vi på mina dansvänner och vi dansade så klart till svetten rann. Det var en mycket lyckad baba-kväll mycket tack vare att dj:n spelade välutvalda gamla indiehits, mycket Broder Daniel, väldigt mycket Smiths och Pulp, Håkan etc etc. Efter baba gick vi på en efterfest hemma hos Amanda några kvarter bort för att baka Petits-Choux (mjuka bakelser med fyllning) och lyssna på Broder Daniel! För min del så kan man inte avsluta kvällen på ett bättre sätt! Runt fem-tiden åkte jag hem till Per för att sova i soffan. Synd att Per har inte photoshop installerat på sin dator annars hade jag lagt upp en massa bilder både från igår och från i helgen då jag var i Västervik och hälsade på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar