måndag, februari 2

Päronsylt ikväll!

Jag och Karin håller på att flytta ihop på riktigt nu. Det går faktiskt jättebra trotts att det ät ont om plats men vi (= mest Karin) håller på att organisera runt våra saker. I helgen hyrde jag ut mitt rum till och med den 28:e februari till en kille från Sundsvall som ska ha praktik på SVT. Det passade visst honom jättebra, nära till Televisionshuset, ganska billigt och tillräckligt med plats. Så det känns jättbra att slippa betala en och en halv hyra nu får jag betala bara en halv hyra. Jag gillar verkligen en del människor i min klass vi kommer väldigt bra överens och har roligt. En i klassen har föreslagit att gå på allra sista kv'll med klubben Vänner och bekanta nu på lördag, och nu ska bara övertala Anna Kastberg som ska husera Stockholm i helgen. Det blir sjukt kul! Förfest på Gärdet också får man inte glömma!


Hittade en bild på mig i kameran som Karin har tagit med sin Polaroid som nu hänger på väggen.

Jag har en blandskiva på gång! Snart kommer resultatet här också! Måste bara göra fint skivomslag. Nu ska jag göra päronsylt och lyssna på indie-rock! Speciellt ett band som har fallit lite i glömskan.

Husky Rescue - Blueberry tree part III


2 kommentarer:

  1. haha, vad söt du är! älskar dig:D
    och att alla skriver anna kastberg hela tiden, är inte det lite opersonligt?

    SvaraRadera
  2. haha skriver man annapopen blir det väl anna sur

    SvaraRadera