söndag, februari 22

Il a été neige

Denna helg har varit verkligen jättelugn, jag har tackat nej till alla inviter till att göra något och jag och Karin har stannat hemma under hela helgen. Tidigare i veckan har Karin varit i Hudiksval, hennes mormor är väldigt sjuk och det är sorgligt och tråkigt. Vi har laddat ner säsong ett och två av serien House och kör en maraton nu. Karins far har även köpt en ny toastol och kommit förbi och installerat den, den gamla ska slängas för att den har hunnit bli riktigt trasig. För det första passade inte ringen från hela början, den var överdimensionerad och jobbig att sitta på och för det andra har spolspaken varit trasig väldigt länge så det läckte avtten ur behållaren och man var tvungen att rätta till spaken hela tiden, efter varje spolning i princip. För någon vecka sedan så råkade jag även tappa locket som satt ovanför vattenbehållaren och detta blev slutet för den antika toastolen.

Kom på att jag träffade Erik i fredags, vi kollade på Science of Sleep, min favoritfilm och Erik tyckte att huvudpersonen i filmen var jättejobbig.

Imorse vaknade vi av att det var vitt överallt bakom fönstret! Det har äntligen kommit ordentligt med snö och det gjorde mig och Karin jätteglada. Vi båda älskar snö och vitt vinter. Jag har till och med ställt upp och följt med och tränat idag. Nej då, jag kände mig till och med sugen på det, kände mig alldeles för seg och ville röra på mig. Här kommer det lite bilder om snön!





2 kommentarer:

  1. jag älskar mittenbilden! jag önskar att man fick samma känsla av hela våran lägenhet som man får av den bilden...

    SvaraRadera
  2. men det är ju så, det är fint överallt här :)

    SvaraRadera