måndag, januari 26

La Planète Sauvage

Jag måste se om den underbara franska science-fiction filmen från 1970-talet som heter Fatntastic Planet eller La Planète Sauvage. Jag och Karin håller på att sorterar om våra böcker i bokhyllan, nu har vi tagit hit mina böcker och en hel del ska till myrorna, så om någon vill ha böcker är det bara att höra av sig. Vi hittade en jätteflummig bok som handlar omk en snubbe som antagligen har ätit lite för mycket svamp och skrivit en bok om att utomjordingar har talat om för honom hur det Egentligen ligger till och att Bibeln är skriven från början av utomjordingar och det är de som är det högsta väsendet vi kallar för Gud. Karin tänkte lämna boken men jag ska nog läsa den först. När vi pratade om den kom jag att tänka på filmen Fantastic Planet, jag såg den när jag var ganska liten och var rätt så rädd för den, nu måste jag se om den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar