torsdag, juni 12

Impulsköp

Idag köpte jag och Karin varsin ny mobiltelefon. Det började med att vi tröttnade på våra abonnemang, jag ville egentligen bara byta mitt gamla Tele2 till Telia, men det slutade med att vi gick till Teliabutiken på Kungshgatan och köpte nya telefoner! Jag är överlycklig, det blir man alltid när man köper nya saker, speciellt mobiltelefoner.

Så här ser den ut

Undrar om jag får betalt nu för att göra reklam på bloggen.

Och igår gick jag och lämnade in min trasiga mp3-spelare, den gick plötsligt sönder i lördags när jag var i Västervik, till min förvånning fick jag en helt ny spelare med dubbelt så mycket minne. Länge leve överkonsumtonssamhället!

Så här ser den ut:



Nu har jag horat mig tillräckligt! Nu jävlar ska jag ha betalt för utvikningen av SonyEricsson och Creative!

Wow, jag känner mig så sjukt uppdaterad nu. Nu vill jag missbruka skivor och filmer igen. Sen blir det kläder. Evigt kretslopp, ond kapitalistisk cirkel.

1 kommentar:

  1. Alltså den mobilen du har köpt är tyvärr inge bra. Jag har en likadan, och om man smsar mycket så spricker knapparna.

    Åh jag ska kanske också till Emmaboda ju :) Nice, kommer vara massa folk som jag känner där.

    Kram Hanna

    SvaraRadera