måndag, april 21

Fièvre du printemps



Förra veckan mötte vi vårsolen i Vitabergsparken. Trotts att det kanske var knappt fem plusgrader kändes det som att det var sommar redan!

I veckan kom E tillbaka från Irak! Vi hann umgås lite på kvällarna. I fredags drack vi vin hemma hos Agnes och hann nästan med en tp-omgång hemma hos Anna dagen efter. Och ikväll blir det Annas studentskiva, i Ace:s lokaler. Jag har inte varit på en studentskiva på mer än två år, så det kommer att bli intressant. I och för sig är en studentskiva antaglihgen samma sak som att gå på Baba Sonic en onsdagkväll.

3 kommentarer:

  1. brukar du vara något alls på nada, åsögatan 140? dom har väldigt goda oliver.. och mojitos.
    jag har precis klackat och sulat mina finaste skor och på fredag ska dom vara där.

    SvaraRadera
  2. du får visa mig runt på söder, jag hittar mest till string och vitan (som det framgår av inlägget), är det lovisa brandel förresten?

    SvaraRadera
  3. näh..! jag är lovisa F.

    SvaraRadera