söndag, mars 30

En dag i Ivan Volnovs liv, Del 2

Efter en dags utflykt till Norrköping, varjag på ävg hem och...


Träffade Daniel på tunnelbanan.

Gjorde något konstihgt med munnen.

Daniel följde med upp och vi drack varsin kopp te.

Sedan skulle jag ta bilder på alla inklusivt mig i korridoren.

Staffan posade bra,

Sara posade ännu bättre.

Anna posade mest.

Sen drack Sara och jag öl på Söderkällaren

Jag såg mest trött ut

Sedan träffade vi Lisa med Johan och gick till Söderns hjärta. Noter att att jag och Johan hade samma kofta på oss och nästan samma trenchcoat, jag vet inte varför vi har alltid samma kläder på oss, alltid sådana sammanträffanden.

Stor-Daniel var också där

Och Johans kompis med snygga glasögon.

Efter lite indieposar åt vi falaffel

På Folkets kebab!

1 kommentar:

  1. Vi kommer och hämtar din kuk på din folkbokföringsadress inom kort. Tack för din gåva. Mvh Donationsregistret.

    SvaraRadera