torsdag, mars 27

Délai de carence

Nu sitter jag och lyssnar på en gammal emmabodaklassiker från 2006 – Strip Squad, det var förresten den senaste och enda gången jag har varit på den där festivlaen. Jag längtar dit och till somarren, jordgubbar, äppelträdgårdar, festivaler, skärgårdsutflykt och diverse andra saker som hör till den varma årstiden.

Snart ska jag åka till Norrköping och köpa en kamera, en jäkla omväg, men det är nog värt besväret. Sen kan jag lägga ut bilder om mitt roliga liv här. Snart, men än så länge måste jag vänta på instruktionerna om hur det skall gå till som jag skall få via mail. Jag blir alltid alldeles rastlös och nojjig när jag väntar på något. Jag kanske borde göra en kopp te för att sluta vara så ”hyperaktiv”.

Igår såg jag en Brothersreklam på tv, den aktiverade min jag-vill-alltid-vara-fin nerv hos mig och nu har jag en oemotståndlig lust att köpa en svart kostym med vitt skjorta och diverse slipsar till! Jag var alltid iklädd kostym när jag var liten och gick i skolan, min mor insisterade att jag skulle ha på mig den och jag vande mig rätt fort. Man borde införa uniform i skolan! Just bara för att det är snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar