måndag, mars 17

Air chaud

Kamraten Per fyllde 23 i lördags. Jag känner mig lite yngre nu och det är väl bra. Efter en schlagerförfest (det gick visst inte att undkomma pesten) blev det utgång till Happy Nation på Marie Laveau. Jag träffade på Anna och E (inte substansen utan en person) där. Vi hängde lite och pratade om snuskiga saker. Sen dansade jag med Hedemora/Sandviken. Och så slutligen kom en K och det var väldigt fint!



Röda jeans som skymtar där bak är fan hett! Vill också ha sådana. Själv var jag mest galen och övertrött på Happy Nation. Bild: Karin Stenwall

Bakissöndag och promenad runt Lilla Essingen. Jag kan skryta nu om att jag har gått runt hela ön!

Jag var alldeles för lat för att jobba idag. Jag ringde till J och han fick vara mitt sändebud och berätta vidare till de andra på jobbet en påhittad historia om hur svårt sjuk och sängliggandes jag var, vilket stämde till hälften i och för sig. Och det var det värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar